Kategorie blog
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Artykuły
Jak utrzymać porządek na biurku? Artykuły biurowe do domu i pracy

Wydajność naszej pracy zależy od wielu czynników, na które w większości możemy mieć wpływ. Utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku w domu lub w biurze, pozwala na przekierowanie swojej uwagi na faktyczne wykonywanie potrzebnych działań. Odpowiednio dobrane artykuły biurowe pozwolą na wygodne korzystanie oraz estetycznie poukładanie wszystkich rzeczy, których używamy podczas pracy przy biurku. Jak zatem pomóc sobie w utrzymaniu początku na stanowisku, oraz jakie artykuły nam w tym pomogą? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy

Biuro jako przestrzeń kiedyś kojarzyła się z osobnymi budynkami należącymi do dużych i małych firm. Chodziło się do biura, czyli wychodziło się z domu do pracy. Teraz, ze względu na ochronę zdrowia podczas pandemii, coraz bardziej popularną formą pracy jest tak zwany “home-office”, czyli praca z biura w zaciszu własnego domu lub mieszkania. Niektóre prognozy mówią, że za kilka lat duże kompleksy biurowe już wcale nie będą potrzebne, ponieważ większość pracowników będzie miała możliwość pracy zdalnej. Jest to dosyć radykalna przepowiednia, która raczej nie sprawdzi się w pełni, jednak warto wiedzieć jak samemu urządzić przestrzeń do pracy biurowej. 

Jak utrzymać porządek w dokumentach od Nowego Roku? Segregatory i organizery

Noworoczne postanowienia każdy z nas składał sobie choć raz, a utrzymanie porządku w dokumentach to życzenie wielu z nas. Wiemy, że wypracowanie nowych nawyków bywa trudne i czasochłonne. Na szczęście bardzo pomocna w walce ze złymi nawykami może okazać się nawet niewielka zmiana w środowisku, która ułatwi wypracowanie nowych. Segregatory, teczki i organizery na dokumenty mogą być pierwszym krokiem do tej pozytywnej zmiany, która ułatwi wprowadzenie nowych przyzwyczajeń i porządku w dokumentacji!

Przybory na biurko i organizery — czego szukać i jakie wybrać?
Przybory na biurko i organizery — czego szukać i jakie wybrać?

Przybory na biurko i organizery pomagają urządzić przestrzeń na biurku w jak najlepszy i ergonomiczny sposób. Każdy, kto często wykonuje prace biurowe wie, jak ważna jest dobra organizacja na takim stanowisku. Kiedy wszystko jest na swoim miejscu i niczego nie musimy szukać praca idzie zdecydowanie łatwiej i można skupić się na jej wykonywaniu w skupieniu. Jakie przybory na biurko są niezbędne? Podpowiadamy! 

czytaj całość »
Karteczki samoprzylepne — jak z nich korzystać?
Karteczki samoprzylepne — jak z nich korzystać?

Karteczki samoprzylepne to dostępne w bloczkach niewielkie i często kolorowe kartki, które posiadają na zgrzewie klej. Dzięki temu możemy umieszczać je na gładkich powierzchniach różnych przedmiotów oraz na papierze. Za pomocą kartek samoprzylepnych oznaczamy strony w książkach, opisujemy dokumenty, a równie często służą nam do przypominania o sprawach do załatwienia. Przydają się zarówno w biurze, jak i w domu oraz jako artykuł szkolny pomocny w nauce. Jak możemy wykorzystać kartki samoprzylepne w pełni i najlepiej na tym skorzystać? Więcej w artykule!

czytaj całość »
Jak utrzymać porządek na biurku? Artykuły biurowe do domu i pracy
Jak utrzymać porządek na biurku? Artykuły biurowe do domu i pracy

Wydajność naszej pracy zależy od wielu czynników, na które w większości możemy mieć wpływ. Utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku w domu lub w biurze, pozwala na przekierowanie swojej uwagi na faktyczne wykonywanie potrzebnych działań. Odpowiednio dobrane artykuły biurowe pozwolą na wygodne korzystanie oraz estetycznie poukładanie wszystkich rzeczy, których używamy podczas pracy przy biurku. Jak zatem pomóc sobie w utrzymaniu początku na stanowisku, oraz jakie artykuły nam w tym pomogą? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

czytaj całość »
Archiwizacja dokumentów – jak dobrze przechowywać dokumenty?
Archiwizacja dokumentów – jak dobrze przechowywać dokumenty?

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów to obowiązek i dobra praktyka w wielu biurach, a w domach – głos rozsądku. Dobrze zorganizowana dokumentacja, w której łatwo odnaleźć poszukiwany dokument, to olbrzymia oszczędność czasu i energii. Przechowywanie niektórych dokumentów w organizacjach (np. państwowych), jest podyktowane prawem. W domach najczęściej przechowujemy umowy, gwarancje, instrukcje obsługi sprzętów RTV/AGD oraz wyniki badań lekarskich. Z czasem potrafimy tych dokumentów nagromadzić naprawdę dużo, a odnalezienie umowy lub gwarancji po upływie dłuższego czasu może przypominać szukanie igły w stogu siana. Organizacja i przechowywanie dokumentów dotyczy większości z nas, dlatego warto wybrać sprawdzone rozwiązania!

czytaj całość »
Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy
Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy

Biuro jako przestrzeń kiedyś kojarzyła się z osobnymi budynkami należącymi do dużych i małych firm. Chodziło się do biura, czyli wychodziło się z domu do pracy. Teraz, ze względu na ochronę zdrowia podczas pandemii, coraz bardziej popularną formą pracy jest tak zwany “home-office”, czyli praca z biura w zaciszu własnego domu lub mieszkania. Niektóre prognozy mówią, że za kilka lat duże kompleksy biurowe już wcale nie będą potrzebne, ponieważ większość pracowników będzie miała możliwość pracy zdalnej. Jest to dosyć radykalna przepowiednia, która raczej nie sprawdzi się w pełni, jednak warto wiedzieć jak samemu urządzić przestrzeń do pracy biurowej. 

czytaj całość »
Jak utrzymać porządek w dokumentach od Nowego Roku? Segregatory i organizery
Segregatory, teczki i organizery - Jak utrzymać porządek w dokumentach od Nowego Roku?

Noworoczne postanowienia każdy z nas składał sobie choć raz, a utrzymanie porządku w dokumentach to życzenie wielu z nas. Wiemy, że wypracowanie nowych nawyków bywa trudne i czasochłonne. Na szczęście bardzo pomocna w walce ze złymi nawykami może okazać się nawet niewielka zmiana w środowisku, która ułatwi wypracowanie nowych. Segregatory, teczki i organizery na dokumenty mogą być pierwszym krokiem do tej pozytywnej zmiany, która ułatwi wprowadzenie nowych przyzwyczajeń i porządku w dokumentacji!

czytaj całość »
Ekonomiczne stanowisko pracy. Co powinno zawierać dobrze skomponowane stanowisku pracy w biurze i w domu?
Ekonomiczne stanowisko pracy. Co powinno zawierać dobrze skomponowane stanowisku pracy w biurze i w domu?

Praca biurowa wymaga od nas zaangażowania i skupienia. Stanowisko, przy którym spędzamy dużą część dnia, powinno zatem być jak najbardziej ekonomiczne, tak aby długotrwałe skupienie nie stanowiło większego problemu. W dobie gwałtownego rozwoju cyfryzacji praca zdalna z zacisza własnego mieszkania zaczyna być coraz bardziej popularna. Pracując z domu, chcemy zachować jak największą wydajność, dlatego nie tylko biurowe, ale i domowe stanowisko należy wyposażyć w kilka elementów, które sprawią, że codzienne obowiązki będą nieco przyjemniejsze? Co powinno zawierać dobrze skomponowane biurko do pracy biurowej? Podpowiadamy!

czytaj całość »
Jakie teczki na dokumenty najlepiej wybrać?
Jakie teczki na dokumenty najlepiej wybrać? Podpowiadamy!

Teczki na dokumenty potrzebne są w każdym domu i biurze. Ciężko przecenić ich funkcjonalność i rozwiązania, jakie oferują. Te niewielkich rozmiarów przedmioty pomagają nam organizować, przechowywać, bezpiecznie przenosić i archiwizować dokumenty. Teczki z gumką, wiązane, teczki na zatrzask oraz teczki harmonijkowe z przegródkami to tylko niektóre z propozycji! Jakie teczki spośród bogatej oferty najlepiej wybrać do segregacji, przenoszenia, a jakie do archiwizacji dokumentów? Sprawdzamy!

czytaj całość »
Jak wykorzystać artykuły szkolne do kreatywnych zabaw z dziećmi? – Podpowiadamy!
Jak wykorzystać artykuły szkolne do kreatywnych zabaw z dziećmi? – Podpowiadamy!

W obecnych czasach zmartwieniem rodziców bywa zbyt duża ilość czasu, jaką dzieci spędzają przy komputerze lub smartfonie. Proponujemy kilka możliwości na kreatywną aktywność dla dzieci z wykorzystaniem artykułów szkolnych! Jesień w pełni, a nadchodząca zima nie zachęcają do aktywności na zewnątrz. Poza tym, dzieci czasem po prostu potrzebują atrakcyjnych możliwości na spędzenie czasu w domu. Co można im zaoferować i jaką kreatywną zabawę zaproponować? Podpowiadamy!

czytaj całość »
Co kupić do biura? Przybory papiernicze i akcesoria przydatne w biurze
Co kupić do biura? Przybory papiernicze i akcesoria, które przydadzą się w biurze

Nie zależnie czy mowa o biurze w zaciszu własnego domu, czy wspólnej przestrzeni w dużej firmie, odpowiednie jego wyposażenie zapewnia efektywną i przyjemną pracę. Mimo tego, że coraz więcej firmowych dokumentów przenosi się w przestrzeń wirtualną, to przybory papiernicze wciąż znajdują zastosowanie podczas wykonywania codziennych obowiązków związanych z pracą za biurkiem. Co kupić do biura, oraz na co zwracać uwagę wyposażając biuro? Podpowiadamy!

czytaj całość »
Co jest potrzebne do szkoły? Artykuły szkolne dla każdego ucznia
Co jest potrzebne do szkoły? Artykuły szkolne dla każdego ucznia

Rok szkolny rozpoczął się z wielkim hukiem. Dzieci po dłuższej przerwie znowu przekraczają progi szkoły, by spotkać swoich kolegów i przyjaciół. Staramy się jak najlepiej wyposażyć najmłodszych, tak aby nauka stała się przyjemnością. Wybrane przez pociechy kolorowe zeszyty i piórniki trzeba będzie natomiast na bieżąco uzupełniać. Cienkie zeszyty przeznaczone dla uczniów pierwszych klas zostają bardzo szybko zapisane, zużyciu ulegają także ołówki i kredki. O czym warto pamiętać, komponując oraz uzupełniając wyprawkę szkolną dla ucznia? Podpowiadamy!

czytaj całość »
Jaki oczyszczacz powietrza kupić?

W obecnych czasach słowo smog jest często słyszalne, nie bez powodu dotyczy ono nas wszystkich. Brudne powietrze, które szczególnie zatruwa nasz organizm zimą, gdzie ilość spalin w powietrzu jest kilkakrotnie razy obecna i odczuwalna. Z tego powodu społeczeństwo zaczyna inwestować w oczyszczacze powietrza, podpowiemy w tym artykule, jaki oczyszczacz wybrać i na co zwrócić uwagę podczas zakupu.

czytaj całość »
Jak wybrać dobrą listwę przeciwprzepięciowa?

Jak wybrać dobrą listwę przeciwprzepięciową? - To pytanie krąży w głowie i zastanawia podczas zakupu szczególnie większej ilości takich listew do naszej firmy. Nic dziwnego. W końcu to spory wydatek, mimo że listwa nie jest najdroższych przedmiotem, lecz mnożąc razy kilka, odczujemy to, szczególnie gdy będziemy zmuszeni ją wymienić, gdy źle wybierzemy. 

czytaj całość »
Jak uporządkować archiwum z dokumentami?

Uporządkowanie archiwum w biurze to dla wielu osób wielki problem jednak warto się nad nim zastanowić. Przechowywanie dokumentów musi odbywać się zgodnie z wymogami i powinniśmy o tym wiedzieć. Każda firma musi zadbać o to, aby jej dokumenty były przechowywane zgodnie z przepisami, oraz zapewnić odpowiednie warunki chroniące i zabezpieczające je przed zniszczeniem czy zgubieniem. Prawidłowe prowadzenie archiwum jest kluczowym elementem dla sprawnego funkcjonowania firmy. Dokładne obchodzenie się z dokumentacją pozwala uniknąć sytuacji, w której jakiś dokument zostaje utracony bądź uszkodzony. Głównie do segregacji używane są specjalne pułki czy regały, w których umieszczamy segregatory a w nich np. skoroszyty, teczki.

czytaj całość »
Akcesoria szkolne – zawsze trafiony prezent dla dziecka!
Akcesoria szkolne – zawsze trafiony prezent dla dziecka!

Zbliżają się Mikołajki, a Ty nie wiesz, jaka zabawka zadowoli Twoją pociechę? Zastanawiasz się, co kupić 10-latkowi pod choinkę? Podpowiadamy: Upominek, który sprawdzi się niezależnie od okazji, to artykuły szkolne. Każde dziecko korzysta z nich na co dzień. Nabywając je, ma się więc pewność, że nie będą zalegały w kącie. Co konkretnie wybierać i gdzie najlepiej kupować?

czytaj całość »
Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze niszczarki do biura?
Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze niszczarki do biura?

Każda firma, niezależnie od jej wielkości, operuje wieloma dokumentami, które zawierają poufne informacje, takie jak dane osobowe, czy też rachunki z zyskami i poniesionymi kosztami. To właśnie między innymi dlatego warto mieć pewność, że wszelkie dane zostaną dokładnie zniszczone. Ich ręczne pozbycie się, szczególnie w przypadku dużej liczby, może być nie tylko problematyczne, ale i czasochłonne. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą niszczarki do biura.

czytaj całość »
Jaki wybrać ołówek - rodzaje ołówków
Jaki wybrać ołówek - rodzaje ołówków

Znany jest nam już najmłodszych lat, a nasza życiowa przygoda z nim rozpoczyna się na etapie przedszkolno-szkolnym. Pierwotnie ołówek wykonywany był z ołowiu, stąd też wzięła się jego nazwa. Wykorzystywano go początkowo głównie w starożytnym Egipcie, Grecji i Rzymie, a dopiero w 1858 r. opatentowano ołówki z gumką. Od tego czasu powstało wiele rodzajów ołówków, o czym zapewne wie niewielki procent „wtajemniczonych” i rzadko kto wykorzystuje ich możliwości poza …lekcjami plastyki, techniki lub hobbistycznie albo zawodowo. Dzieli je wielkość, wygląd, kolor, oprawa (ołówki drewniane i plastikowe), odcień kreski, przeznaczenie oraz wiele innych cech. Czym zatem różnią się między sobą ołówki i do czego można je na co dzień wykorzystywać?

czytaj całość »
Jakie ołówki wybrać do rysowania / szkicowania ?
Jakie ołówki wybrać do rysowania / szkicowania ?

Rozpoczynasz swoją przygodę z rysowaniem lub szkicowaniem? Nie od razu musisz wyposażać się w cały komplet ołówków. Dowiedz się najpierw, które pomogą Ci w stawianiu pierwszych kresek, a - które sprawdzą się najlepiej na kolejnych etapach „artystycznego wtajemniczenia”.

czytaj całość »
W co wyposażyć małe biuro?
W co wyposażyć małe biuro?

Wyposażenie niewielkiej przestrzeni w najpotrzebniejsze akcesoria i sprzęty nierzadko graniczy z cudem, jednak podchodząc do tego zadania z rozmysłem, jesteś w stanie osiągnąć zamierzony sukces. Podpowiadamy, jak przemyślanie wyposażyć małe biuro, aby nie było ono zagracone

czytaj całość »
Eleganckie biuro - jak wydobyć klasę z przestrzeni biurowej
Eleganckie biuro - jak wydobyć klasę z przestrzeni biurowej

Stały postęp technologiczny sprawił, że w wielu przypadkach biura zatracają swój charakter, ustępując jednocześnie miejsca przestrzeniom wypełnionym technologią. Warto jednak zauważyć, że nierzadko daleko im do eleganckich i pełnych klasy wnętrz, a to właśnie w takich najlepiej przeprowadza się wszelkie negocjacje biznesowe. Jak wydobyć z biura elegancję? 

czytaj całość »
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl