Kategorie blog
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Artykuły
Jak utrzymać porządek na biurku? Artykuły biurowe do domu i pracy

Wydajność naszej pracy zależy od wielu czynników, na które w większości możemy mieć wpływ. Utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku w domu lub w biurze, pozwala na przekierowanie swojej uwagi na faktyczne wykonywanie potrzebnych działań. Odpowiednio dobrane artykuły biurowe pozwolą na wygodne korzystanie oraz estetycznie poukładanie wszystkich rzeczy, których używamy podczas pracy przy biurku. Jak zatem pomóc sobie w utrzymaniu początku na stanowisku, oraz jakie artykuły nam w tym pomogą? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy

Biuro jako przestrzeń kiedyś kojarzyła się z osobnymi budynkami należącymi do dużych i małych firm. Chodziło się do biura, czyli wychodziło się z domu do pracy. Teraz, ze względu na ochronę zdrowia podczas pandemii, coraz bardziej popularną formą pracy jest tak zwany “home-office”, czyli praca z biura w zaciszu własnego domu lub mieszkania. Niektóre prognozy mówią, że za kilka lat duże kompleksy biurowe już wcale nie będą potrzebne, ponieważ większość pracowników będzie miała możliwość pracy zdalnej. Jest to dosyć radykalna przepowiednia, która raczej nie sprawdzi się w pełni, jednak warto wiedzieć jak samemu urządzić przestrzeń do pracy biurowej. 

Jak utrzymać porządek w dokumentach od Nowego Roku? Segregatory i organizery

Noworoczne postanowienia każdy z nas składał sobie choć raz, a utrzymanie porządku w dokumentach to życzenie wielu z nas. Wiemy, że wypracowanie nowych nawyków bywa trudne i czasochłonne. Na szczęście bardzo pomocna w walce ze złymi nawykami może okazać się nawet niewielka zmiana w środowisku, która ułatwi wypracowanie nowych. Segregatory, teczki i organizery na dokumenty mogą być pierwszym krokiem do tej pozytywnej zmiany, która ułatwi wprowadzenie nowych przyzwyczajeń i porządku w dokumentacji!

Jak utrzymać porządek na biurku? Artykuły biurowe do domu i pracy

Jak utrzymać porządek na biurku? Artykuły biurowe do domu i pracy

Jak wyposażyć biuro? Akcesoria do biura

Zanim zaczniemy rozważać nad tym, co najlepiej kupić, by wyposażyć swoje biuro w potrzebne akcesoria, musimy zaznaczyć bardzo ważną rzecz. Zbyt mała ilość akcesoriów biurowych jest tak samo niepraktyczna jak zbyt duża ich ilość. Pamiętajmy o tym, że kupując kolejne pudełko, czy organizer musimy chcieć z nich korzystać, znajdując w sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania porządku w miejscu pracy. Jako specjaliści w dziedzinie wyposażenia biur, możemy tylko zapewnić o świetnej jakości naszych produktów, które odpowiednio użytkowane pomogą zachować ład na biurku w domu oraz w pracy. W ofercie naszego sklepu posiadamy bardzo szeroki wybór akcesoriów, które pomogą w dobrej organizacji. Dzięki ogromnej różnorodności dostępnych opcji, dobranie rzeczy odpowiednio do wystroju pomieszczenia nie będzie stanowiło żadnego problemu.     

Organizer na dokumenty – szufladki na biurko

Papiery piętrzące się na twoim biurku zaczynają już przypominać wierzę Babel? Jeśli istotną częścią twojej pracy wciąż jest posiadanie dużej ilości fizycznych dokumentów, które ciężko utrzymać w porządku, mamy dla ciebie kilka rozwiązań: 

  1. Segregatory na dokumenty – wszystkie standardowe dokumentu typu faktury, czy pisma w końcu powinny zostać zarchiwizowane. Ich miejsce znajduje się w odpowiednim segregatorze w osobnym pomieszczeniu, a nie na naszym biurku! Różnokolorowe segregatory z miejscem do opisania ułatwiają poruszanie się po dużych zbiorach, co wpływa na naszą wydajność, oraz oczywiście odciąża miejsce pracy z niepotrzebnych dokumentów.
  2. Szuflady na dokumenty – a co zrobić z dokumentami, które nie powinny jeszcze trafiać do archiwum? Jeśli posiadasz dokumenty, które wymagają jeszcze dopracowania, lub brakuje im jakichś danych, które będą przez ciebie uzupełniane, w naszej ofercie mamy produkt, który pozwoli z łatwością je przechowywać. Estetycznie wyglądające szufladki na dokumenty ustawione na biurku wspomogą nas w szybkim i łatwym organizowaniu miejsca pracy.  
  3. Spinacze biurowe – może jest to bardzo oczywisty element wyposażenia biura, ale wspominamy o nim ze względu na to, że jest to akcesorium bardzo niedoceniane. Spinacze umożliwiają tymczasowe połączenie kilku kartek, które w dowolnym momencie można rozdzielić bez szkody dla papieru. Spinacze do papieru pozwalają na szybkie uporządkowanie dokumentów na biurku.  

Wszystko w jak najlepszym porządku 

Długopisy, nożyczki, ołówki i zakreślacze zawsze potrafią znaleźć sposób na opuszczenie naszego stanowiska pracy w najmniej odpowiednim momencie. Kiedy najbardziej ich potrzebujemy naszych przyborów do pisania, nigdy nie ma w pobliżu. Wykorzystując przyborniki na biurko, możemy w łatwy sposób pozbyć się tego problemu. Metalowe lub plastikowe pojemniki oprócz swojego praktycznego zastosowania dopełniają całości wystroju i ładnie wyglądają na stanowisku pracy. Kolejnym bardzo ważnym, a często pomijanym przez wszystkich elementem, który bezsprzecznie pomoże w utrzymaniu porządku na biurku, jest kosz na śmieci. Niepotrzebne kartki, papierki i inne potencjalne brudy po prostu wyrzucamy, pozbywając się ich raz na zawsze. W ferworze porządków pamiętajmy jednak o bezpieczeństwie danych widniejących na papierach. Właśnie dlatego przed wyrzuceniem czegokolwiek należy upewnić się, że dany dokument nie zawiera wrażliwych danych. Jeśli chcemy mieć pewność, możemy użyć niszczarki do papieru. 

Więcej o porządku w miejscu pracy przeczytasz tutaj:

Archiwizacja dokumentów – jak dobrze przechowywać dokumenty?

Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy

Segregatory, teczki i organizery – Jak utrzymać porządek w dokumentach od Nowego Roku?

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl