Kategorie blog
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Artykuły
Jak utrzymać porządek na biurku? Artykuły biurowe do domu i pracy

Wydajność naszej pracy zależy od wielu czynników, na które w większości możemy mieć wpływ. Utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku w domu lub w biurze, pozwala na przekierowanie swojej uwagi na faktyczne wykonywanie potrzebnych działań. Odpowiednio dobrane artykuły biurowe pozwolą na wygodne korzystanie oraz estetycznie poukładanie wszystkich rzeczy, których używamy podczas pracy przy biurku. Jak zatem pomóc sobie w utrzymaniu początku na stanowisku, oraz jakie artykuły nam w tym pomogą? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy

Biuro jako przestrzeń kiedyś kojarzyła się z osobnymi budynkami należącymi do dużych i małych firm. Chodziło się do biura, czyli wychodziło się z domu do pracy. Teraz, ze względu na ochronę zdrowia podczas pandemii, coraz bardziej popularną formą pracy jest tak zwany “home-office”, czyli praca z biura w zaciszu własnego domu lub mieszkania. Niektóre prognozy mówią, że za kilka lat duże kompleksy biurowe już wcale nie będą potrzebne, ponieważ większość pracowników będzie miała możliwość pracy zdalnej. Jest to dosyć radykalna przepowiednia, która raczej nie sprawdzi się w pełni, jednak warto wiedzieć jak samemu urządzić przestrzeń do pracy biurowej. 

Jak utrzymać porządek w dokumentach od Nowego Roku? Segregatory i organizery

Noworoczne postanowienia każdy z nas składał sobie choć raz, a utrzymanie porządku w dokumentach to życzenie wielu z nas. Wiemy, że wypracowanie nowych nawyków bywa trudne i czasochłonne. Na szczęście bardzo pomocna w walce ze złymi nawykami może okazać się nawet niewielka zmiana w środowisku, która ułatwi wypracowanie nowych. Segregatory, teczki i organizery na dokumenty mogą być pierwszym krokiem do tej pozytywnej zmiany, która ułatwi wprowadzenie nowych przyzwyczajeń i porządku w dokumentacji!

Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy

Jak urządzić biuro? Nowoczesne aranżacje do domu i pracy

Jak urządzić biuro w domu?

Niezależnie od tego czy mieszkamy w dużym domu, czy w niewielkim mieszkaniu, w każdej przestrzeni znajdzie się miejsce na urządzenie małego biura. Od czego zacząć planowanie? Oto kilka podstawowych elementów, które pomogą w aranżacji przestrzeni do pracy:  

  • biurko – wybierając biurko do pracy, nie powinniśmy się ograniczać w kwestii jego wielkości. Duże pokrycie z rzeczywistością ma stwierdzenie, że każde, choćby największe biurko z czasem i tak będzie za małe. Podczas planowania przestrzeni biurowej w domu, należy zatem wybrać największy możliwy blat, który zmieści się w wyznaczonym miejscu. 
  • fotel – fotel jest kolejnym bardzo ważnym dla ergonomii pracy elementem. Jego odpowiednie ustawienie jest istotne nie tylko dla zdrowia naszego kręgosłupa, ale także wydajności w pracy. Wygodny, dobrze dopasowany i ustawiony fotel będzie sprzyjał dłuższym sesjom przy biurku, a te zaś bezpośrednio wpłyną na ilość wykonywanych przez nas zadań. 
  • lampka biurowa – choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że lampka nie jest krytycznie ważna dla aranżacji przestrzeni do pracy, to z pewnością zostanie doceniona podczas okresu jesienno-zimowego, gdy zmrok zapada jeszcze w godzinach pracy. Odpowiednio dobrana lampa biurowa oświetli stanowisko pracy, co będzie szczególnie przydatne gdy pracujemy wieczorami. 

Nowoczesne biuro

Co dokładnie sprawia, że naszą przestrzeń biurową możemy nazwać nowoczesną? Niezależnie od tego, czy chcemy urządzić sobie estetyczne  biuro w domu, czy planujemy odświeżenie istniejącego już dużego biura, warto pamiętać o kilku elementach, które pomogą uzyskać zamierzony efekt: 

  • jasne meble do biura – ze stylem nowoczesnym kojarzą się jasne, minimalistyczne meble, dlatego wybierając biurka, warto zwracać uwagę na te o białych blatach. Oprócz tego świetnie będzie wyglądało także połączenie biel – naturalne drewno, zaczerpnięte z nowoczesnych aranżacji skandynawskich. 
  • rośliny do biura – bardzo ważnym i popularnym trendem ostatnich lat jest wykorzystanie naturalnych roślin w ramach biurowej ozdoby. Zielone liście i pnącza dodają przestrzeni świeżości. 
  • otwarte przestrzenie “open space” – ostatnią z trzech podstawowych cech nowoczesnego biura jest zasada otwartych przestrzeni. Oczywiście jest to zasada dotyczącą jedynie dużych obiektów biurowych, podczas planowania domowej przestrzeni do pracy, nie zawsze możemy sobie pozwolić na taki luksus.

Wyposażenie biura  – niezbędne akcesoria biurowe 

Tym samym dotarliśmy do ostatniego punktu, czyli wyposażenie naszego biura w dodatkowe elementy i akcesoria, które ułatwią pracę i pomogą utrzymać porządek w nowej przestrzeni. Oto lista kilku z nich:

  1. Niszczarki biurowe – pracując w biurze, dobrze wiemy o tym, że codziennie przechodzi nam przez ręce bardzo dużo dokumentów. Mimo tego, że żyjemy w dobie komputerów i poczty elektronicznej, ważne rzeczy wciąż drukowane są na standardowych kartkach, które gdy nie są już potrzebne, należy zniszczyć, chroniąc tym samym liczne dane osobowe. Niszczarka do dokumentów powinna być obowiązkowym elementem wyposażenie każdego biura zarówno tego zwykłego, jak i domowego. 
  2. Tablice magnetyczne i suchościeralne – tablice suchościeralne na dobre zagościły w przestrzeniach biurowych wielu firm. Umieszczenie tablicy w miejscu widocznym dla pracowników jest idealnym sposobem na przekazywanie informacji. Mniejsza tablica przy stanowisku pracy pomoże w odpowiedniej organizacji czasu. 
  3. Pojemniki na długopisy – chociaż w dzisiejszych czasach coraz rzadziej sięgamy po długopis, zawsze gdy akurat musimy coś zapiać lub podpisać nie możemy zaleźć ani jednej sztuki. Trzymanie na biurku przybornika pomoże uniknąć takich sytuacji w przyszłości. 
  4. Segregatory na dokumenty – sumienna i porządna archiwizacja w biurze pozwala na szybkie odnalezienie praktycznie każdego potrzebnego dokumentu. Kolorowe segregatory podpisane na grzbietach z pewnością ułatwią żmudny proces układania ważnych papierów.
  5. Oczyszczacz powietrza – kolejny nieoczywisty element, który powinien znajdować się na wyposażeniu każdego biura. Spędzając w pracy wiele godzin, jesteśmy narażeni na niepożądane działanie różnych czynników takich jak smog, czy szybko namnażające się wirusy i bakterie. Dobry oczyszczacz powietrza zadba o to, by w biurze powietrze, którym oddychamy, nie było zanieczyszczone. 

Więcej o wyposażeniu biura przeczytasz tutaj:

Segregatory, teczki i organizery – Jak utrzymać porządek w dokumentach od Nowego Roku?

Ekonomiczne stanowisko pracy. Co powinno zawierać dobrze skomponowane stanowisku pracy w biurze i w domu?

Co kupić do biura? Przybory papiernicze i akcesoria, które przydadzą się w biurze

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl