Opcje przeglądania
Kolekcja
Cena
  • od
    do
Promocja
Menu

Wyposażenie stanowiska pracy – fotele biurowe oraz akcesoria na biurko

Nasza wydajność w trakcie pracy zależy od wielu czynników. Kilka z nich np. stopień wypoczęcia oraz poziom energii zależy tylko i wyłącznie od nas, jest natomiast kilka rzeczy, na które wpływ ma ergonomia miejsca pracy. Najważniejszym elementem jest odpowiednio dobrany, wygodny fotel biurowy, w którym spędzenie kilku godzin w ciągu dnia nie będzie wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Dobrym pomysłem jest także dobranie odpowiedniego podnóżka oraz podstawki na monitor, które sprawią, że pozycja naszego ciała podczas pracy ulegnie znacznej poprawie. Każdy, kto spędza długi czas na pracy przed ekranem, z pewnością doceni specjalistyczne podkładki pod nadgarstek, które pozwolą na odpowiednie ułożenie ręki, co może zapobiec różnorodnym schorzeniom. Aby dopełnić wyglądowi naszego stanowiska, warto pomyśleć o wykorzystaniu podkładki na biurko w wybranym przez siebie kolorze. Taka mała zmiana może mieć duży wpływ na styl stanowiska, jednocześnie ochraniając biurko przed zabrudzeniami i uszkodzeniami. 

Wyposażenie biura – akcesoria 

Kompleksowe wyposażenie biura jest kluczowe dla jego prawidłowego funkcjonowania. Poza dużymi elementami, takimi jak podstawowe meble, warto pamiętać także o mniejszych rzeczach, które wpływają nie tylko na wygląd pomieszczeń, ale także na ich ostateczne funkcjonowanie. Małe akcesoria w wyposażeniu biura takie jak na przykład tablice, flipcharty, czy markery pomagają w prawidłowej organizacji pracy w biurze. Zapisywanie ważnych rzeczy na dużej powierzchni dostępnej dla każdego pracownika ułatwia komunikację w zespole. Kolorowe magnesy, oraz markery suchościeralne przyciągają wzrok nawet najbardziej zabieganych, zwracają uwagę na ważne zadania i komunikaty. Aby chronić podłogi przed agresywnymi kółkami foteli biurowych, warto zabezpieczyć je specjalnymi matami dopasowanymi kolorystycznie do całości.  

Apteczka pierwszej pomocy do biura – wyposażenie apteczki 

Apteczka pierwszej pomocy jest jednym z podstawowych elementów wyposażenia miejsca pracy. Szybkie i prawidłowe udzielenie pomocy poszkodowanemu pozwala zminimalizować ryzyko pogorszenia się stanu poszkodowanego. Odpowiednio wyposażona apteczka pierwszej pomocy dostępna w biurze powinna pozwolić na szybkie opatrzenie podstawowych skaleczeń i kontuzji oraz udzielenie pomocy osobie nieprzytomnej. Bardzo ważnym komponentem każdej apteczki, o którym często się zapomina, są rękawiczki lateksowe, które chronią zarówno osobę poszkodowaną jak i ratownika przed zakażeniem. Apteczka pierwszej pomocy powinna być usytuowana w miejscu widocznym i dostępnym dla wszystkich pracowników, tak aby w razie wypadku nie tracić czasu na jej odnalezienie.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl