Menu
- Produkty anty COVID-19
- Akcesoria biurowe
- Akcesoria komputerowe
- Aktówki na dokumenty
- Archiwizacja i przechowywanie
- Artykuły papiernicze
- Artykuły piśmiennicze
- Artykuły spożywcze
- Artykuły szkolne
- Druki akcydensowe
- Etykiety
- Kalendarze i terminarze
- Kalkulatory
- Pieczątki, stemple i tusze
- Produkty kreatywne
- Przydatne rozmaitości
- Środki czystości i higiena
- Tonery i tusze do drukarek
- Urządzenia biurowe
- Wyposażenie biura
- Wyprzedaż - OSTATNIE SZTUKI!
- Produkty spożywcze
- Etykiety Etykiety
- Produkty BHP
- Nowości
- Promocje
Płyn do czyszczenia ekranów 125ml + ściereczka z mikrofibry 15x18 cm 43438 1szt. /PFS-PCK05/
Dostępność:
towar na zamówienie - 5 dni
Warianty produktów
Płyn do czyszczenia tablic suchościeralnych spray 500ml MEMOBE /MP002/
Płyn do czyszczenia ekranów 250ml i klawiatur Q-CONNECT /KF04502A/
Ściereczka z mikrofibry 35x55cm do naczyń STELLA 1szt /ST-ST-005734/
Opis
Zestaw czyszczący do ekranów dotykowych/LCD – ściereczka + płyn
SKUTECZNE CZYSZCZENIE EKRANÓW
- Specjalny zestaw składający się z płynu o pojemności 125 ml i ściereczki o wymiarze 15x18 cm, pozwala na szybkie i skuteczne usuwanie tłuszczu, kurzu i śladów palców.
- Nie pozostawia smug i posiada właściwości antystatyczne.
- Dołączona szczoteczka została pokrywa mikrofibrą, dzięki czemu jest bezpieczna dla wszystkich rodzajów ekranów.
SZYBKO I ŁATWO
- Wystarczy wygasić ekran, a następnie nanieść płyn i wcierać dołączoną w zestawie ściereczką.
SKŁAD
- Woda, kompozycja zapachowa (D-Limonen) konserwant: BENZISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, LAURYLAMINE DIPROPYLENEDIAMINE.
- Nie zawiera alkoholu.
- Chronić przed dziećmi.
- W razie konieczności zasięgnięcia porady lekarza należy pokazać pojemnik lub etykietę.
Nr oferty xSale PL446
Opinie o produkcie (0)
-
- Kontakt do nas
-
Masz pytania? Zadzwoń - pomożemy!
Na magazynie mamy 30 000 produktów. - Tel.: (32) 70 50 250
- E-mail: kontakt@dyskontbiurowy24.pl
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne), które przeszły proces moderacji. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.