Na wyposażenie biura składa się wszystko to, z czego korzystamy w pracy na co dzień. Dobrze dobrane pozwala na efektywną pracę, a nieprzemyślane może z kolei rozpraszać i irytować. Ważne jest, by w biurze znalazło się odpowiednie wyposażenie, które pomoże w organizacji pracy. Można powiedzieć, że jego podstawą jest wygodny fotel obrotowy, dzięki któremu nie odczujemy zmęczenia nawet po długiej sesji przy komputerze. To i inne mniejsze niuanse mogą mieć kolosalny wpływ na efektywność naszych pracowników. A więc organizując nowe biuro, nie warto oszczędzać na jego wyposażeniu.
Lampka na biurko MAUL PURE, 9W ze ściemniaczem, graafitowa /M8202295/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
901,00 zł
Cena netto: 732,52 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna porcelanowa panoramiczna NOBO PREMIUM PLUS 70" 87x155cm z półką /1915368/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
918,55 zł
Cena netto: 746,79 zł
Flipchart Nobo Classic na trójnogu suchościeralno-magnetyczny /1901916/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
919,35 zł
Cena netto: 747,44 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna porcelanowa NOBO PREMIUM PLUS 100x150cm /1915146/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
934,79 zł
Cena netto: 759,99 zł
Wysięgnik przegubowy SHERPA na 10 paneli A4 szary /563610/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
934,89 zł
Cena netto: 760,07 zł
Tablica suchoś.-magn. BI-OFFICE Professional, 200x100cm, lakierowana, rama alu. /GMA2207178/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
935,79 zł
Cena netto: 760,80 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna stalowa rama aluminiowa 120x180 z półką NOBO PREMIUM PLUS /1915161/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
945,49 zł
Cena netto: 768,69 zł
Tablica informacyjna CRYSTAL SIGN stand A3 /481923/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
949,49 zł
Cena netto: 771,94 zł
Krzesło obrotowe NOWY STYL TAKTIK MESH TS25 R19T ACTIV1 SH BA-OP24N SE ciemno szare SM02 /TAKTIK-MESH-LU TS25 R19T ACTIV1 BA-OP24N SE-SM01 SH [S]/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
957,45 zł
Cena netto: 778,41 zł
Krzesło obrotowe NOWY STYL TAKTIK MESH TS25 R19T ACTIV1 SH BA-OP24N SE czarne SM01 /TAKTIK-MESH-LU TS25 R19T ACTIV1 BA-OP24N SE-SM01 SH [S]/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
957,45 zł
Cena netto: 778,41 zł
Tablica edukacyjna magnetyczna suchościeralna 100x150cm nadruk KOSMOS + zestaw do gry rama drewniana MEMOBE 1szt. /MTM150100.KO02.01.51/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
974,80 zł
Cena netto: 792,52 zł
Tablica korkowa rama aluminiowa 120x240cm NOBO PREMIUM PLUS /1915186/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
980,49 zł
Cena netto: 797,15 zł
Tablica edukacyjna magnetyczna suchościeralna 100x200cm nadruk PRZYGODA ZE SPORTEM rama drewniana MEMOBE 1szt. /MTM200100.SP01.01.51/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
991,20 zł
Cena netto: 805,85 zł
Tablica edukacyjna magnetyczna suchościeralna 100x200cm nadruk ALFABET rama drewniana MEMOBE 1szt. /MTM200100.AL01.01.51/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
991,20 zł
Cena netto: 805,85 zł
Tablica edukacyjna magnetyczna suchościeralna 100x200cm nadruk MAPA rama drewniana MEMOBE 1szt. /MTM200100.MA01.01.51/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
991,20 zł
Cena netto: 805,85 zł
Tablica szklana NOBO IMPRESSION PRO 126,4X71,1cm czerwona /1905185/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
992,75 zł
Cena netto: 807,11 zł
Tablica szklana NOBO IMPRESSION PRO 126,4X71,1cm niebieska /1905189/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
992,75 zł
Cena netto: 807,11 zł
Tablica szklana NOBO IMPRESSION PRO 126,4x71,1cm czarna /1905181/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
992,75 zł
Cena netto: 807,11 zł
Wyposażenie stanowiska pracy – fotele biurowe oraz akcesoria na biurko
Nasza wydajność w trakcie pracy zależy od wielu czynników. Kilka z nich np. stopień wypoczęcia oraz poziom energii zależy tylko i wyłącznie od nas, jest natomiast kilka rzeczy, na które wpływ ma ergonomia miejsca pracy. Najważniejszym elementem jest odpowiednio dobrany, wygodny fotel biurowy, w którym spędzenie kilku godzin w ciągu dnia nie będzie wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Dobrym pomysłem jest także dobranie odpowiedniego podnóżka oraz podstawki na monitor, które sprawią, że pozycja naszego ciała podczas pracy ulegnie znacznej poprawie. Każdy, kto spędza długi czas na pracy przed ekranem, z pewnością doceni specjalistyczne podkładki pod nadgarstek, które pozwolą na odpowiednie ułożenie ręki, co może zapobiec różnorodnym schorzeniom. Aby dopełnić wyglądowi naszego stanowiska, warto pomyśleć o wykorzystaniu podkładki na biurko w wybranym przez siebie kolorze. Taka mała zmiana może mieć duży wpływ na styl stanowiska, jednocześnie ochraniając biurko przed zabrudzeniami i uszkodzeniami.
Wyposażenie biura – akcesoria
Kompleksowe wyposażenie biura jest kluczowe dla jego prawidłowego funkcjonowania. Poza dużymi elementami, takimi jak podstawowe meble, warto pamiętać także o mniejszych rzeczach, które wpływają nie tylko na wygląd pomieszczeń, ale także na ich ostateczne funkcjonowanie. Małe akcesoria w wyposażeniu biura takie jak na przykład tablice, flipcharty, czy markery pomagają w prawidłowej organizacji pracy w biurze. Zapisywanie ważnych rzeczy na dużej powierzchni dostępnej dla każdego pracownika ułatwia komunikację w zespole. Kolorowe magnesy, oraz markery suchościeralne przyciągają wzrok nawet najbardziej zabieganych, zwracają uwagę na ważne zadania i komunikaty. Aby chronić podłogi przed agresywnymi kółkami foteli biurowych, warto zabezpieczyć je specjalnymi matami dopasowanymi kolorystycznie do całości.
Apteczka pierwszej pomocy do biura – wyposażenie apteczki
Apteczka pierwszej pomocy jest jednym z podstawowych elementów wyposażenia miejsca pracy. Szybkie i prawidłowe udzielenie pomocy poszkodowanemu pozwala zminimalizować ryzyko pogorszenia się stanu poszkodowanego. Odpowiednio wyposażona apteczka pierwszej pomocy dostępna w biurze powinna pozwolić na szybkie opatrzenie podstawowych skaleczeń i kontuzji oraz udzielenie pomocy osobie nieprzytomnej. Bardzo ważnym komponentem każdej apteczki, o którym często się zapomina, są rękawiczki lateksowe, które chronią zarówno osobę poszkodowaną jak i ratownika przed zakażeniem. Apteczka pierwszej pomocy powinna być usytuowana w miejscu widocznym i dostępnym dla wszystkich pracowników, tak aby w razie wypadku nie tracić czasu na jej odnalezienie.