Na wyposażenie biura składa się wszystko to, z czego korzystamy w pracy na co dzień. Dobrze dobrane pozwala na efektywną pracę, a nieprzemyślane może z kolei rozpraszać i irytować. Ważne jest, by w biurze znalazło się odpowiednie wyposażenie, które pomoże w organizacji pracy. Można powiedzieć, że jego podstawą jest wygodny fotel obrotowy, dzięki któremu nie odczujemy zmęczenia nawet po długiej sesji przy komputerze. To i inne mniejsze niuanse mogą mieć kolosalny wpływ na efektywność naszych pracowników. A więc organizując nowe biuro, nie warto oszczędzać na jego wyposażeniu.
Profil ochronny do powierzchni DURABLE S20 żółto czarny 5szt. /1108130/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
706,85 zł
Cena netto: 574,67 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna stalowa rama aluminiowa 100x150 z półką NOBO PREMIUM PLUS /1915158/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
708,79 zł
Cena netto: 576,25 zł
Tablica filcowa ogłoszeniowa MEMOBE IDEA 120x90cm popielata /MITF120090.81.60.51/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
713,19 zł
Cena netto: 579,83 zł
Krzesło obrotowe NOWY STYL MANAGER KD TS06 czarne SP01 /MANAGER-KD TS06 PF18 TILT/C SP01 SH [S]/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
714,65 zł
Cena netto: 581,02 zł
Tablica/planer szklany 90x120cm roczny poziomy /MPS120090-58/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
715,49 zł
Cena netto: 581,70 zł
Tablica/planer szklany 90x120cm miesięczny poziomy /MPS120090-56/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
715,49 zł
Cena netto: 581,70 zł
Fotel biurowy obrotowy ATHENA ST33 eko skóra czarny
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
718,00 zł
Cena netto: 583,74 zł
Fotel biurowy obrotowy ATHENA ST33 eko skóra beżowy
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
718,00 zł
Cena netto: 583,74 zł
Stolik biurowy OPEN buk 74/59cm 311347
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
720,09 zł
Cena netto: 585,44 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna stalowa panoramiczna 70" 87x155cm z półką NOBO PREMIUM PLUS WIDESCREEN /1915373/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
721,05 zł
Cena netto: 586,22 zł
Krzesło obrotowe MILAN czarne
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
721,73 zł
Cena netto: 586,77 zł
Tablica suchoś.-magn. BI-OFFICE Professional, 180x90cm, lakierowana, rama alu. /GMA0707178/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
724,49 zł
Cena netto: 589,02 zł
Krzesło obrotowe Nowy Styl Taktik oparcie siatka czarna / siedzisko oban czarny
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
726,25 zł
Cena netto: 590,45 zł
Krzesło obrotowe Nowy Styl Taktik oparcie siatka czarna / siedzisko oban szary
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
726,25 zł
Cena netto: 590,45 zł
Krzesło obrotowe Nowy Styl Taktik oparcie siatka czarna / siedzisko oban pomarańczowy
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
726,25 zł
Cena netto: 590,45 zł
Krzesło obrotowe Nowy Styl Taktik oparcie siatka czarna / siedzisko oban ciemnoszary
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
726,25 zł
Cena netto: 590,45 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna ceramiczna rama aluminiowa 90X120cm BI-OFFICE TOP PROFESSIONAL /GCR0801178/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
729,39 zł
Cena netto: 593,00 zł
Szafka na 72 klucze z zamkiem szyfrowym KEY BOX code 196723
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
734,69 zł
Cena netto: 597,31 zł
Wyposażenie stanowiska pracy – fotele biurowe oraz akcesoria na biurko
Nasza wydajność w trakcie pracy zależy od wielu czynników. Kilka z nich np. stopień wypoczęcia oraz poziom energii zależy tylko i wyłącznie od nas, jest natomiast kilka rzeczy, na które wpływ ma ergonomia miejsca pracy. Najważniejszym elementem jest odpowiednio dobrany, wygodny fotel biurowy, w którym spędzenie kilku godzin w ciągu dnia nie będzie wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Dobrym pomysłem jest także dobranie odpowiedniego podnóżka oraz podstawki na monitor, które sprawią, że pozycja naszego ciała podczas pracy ulegnie znacznej poprawie. Każdy, kto spędza długi czas na pracy przed ekranem, z pewnością doceni specjalistyczne podkładki pod nadgarstek, które pozwolą na odpowiednie ułożenie ręki, co może zapobiec różnorodnym schorzeniom. Aby dopełnić wyglądowi naszego stanowiska, warto pomyśleć o wykorzystaniu podkładki na biurko w wybranym przez siebie kolorze. Taka mała zmiana może mieć duży wpływ na styl stanowiska, jednocześnie ochraniając biurko przed zabrudzeniami i uszkodzeniami.
Wyposażenie biura – akcesoria
Kompleksowe wyposażenie biura jest kluczowe dla jego prawidłowego funkcjonowania. Poza dużymi elementami, takimi jak podstawowe meble, warto pamiętać także o mniejszych rzeczach, które wpływają nie tylko na wygląd pomieszczeń, ale także na ich ostateczne funkcjonowanie. Małe akcesoria w wyposażeniu biura takie jak na przykład tablice, flipcharty, czy markery pomagają w prawidłowej organizacji pracy w biurze. Zapisywanie ważnych rzeczy na dużej powierzchni dostępnej dla każdego pracownika ułatwia komunikację w zespole. Kolorowe magnesy, oraz markery suchościeralne przyciągają wzrok nawet najbardziej zabieganych, zwracają uwagę na ważne zadania i komunikaty. Aby chronić podłogi przed agresywnymi kółkami foteli biurowych, warto zabezpieczyć je specjalnymi matami dopasowanymi kolorystycznie do całości.
Apteczka pierwszej pomocy do biura – wyposażenie apteczki
Apteczka pierwszej pomocy jest jednym z podstawowych elementów wyposażenia miejsca pracy. Szybkie i prawidłowe udzielenie pomocy poszkodowanemu pozwala zminimalizować ryzyko pogorszenia się stanu poszkodowanego. Odpowiednio wyposażona apteczka pierwszej pomocy dostępna w biurze powinna pozwolić na szybkie opatrzenie podstawowych skaleczeń i kontuzji oraz udzielenie pomocy osobie nieprzytomnej. Bardzo ważnym komponentem każdej apteczki, o którym często się zapomina, są rękawiczki lateksowe, które chronią zarówno osobę poszkodowaną jak i ratownika przed zakażeniem. Apteczka pierwszej pomocy powinna być usytuowana w miejscu widocznym i dostępnym dla wszystkich pracowników, tak aby w razie wypadku nie tracić czasu na jej odnalezienie.