Na wyposażenie biura składa się wszystko to, z czego korzystamy w pracy na co dzień. Dobrze dobrane pozwala na efektywną pracę, a nieprzemyślane może z kolei rozpraszać i irytować. Ważne jest, by w biurze znalazło się odpowiednie wyposażenie, które pomoże w organizacji pracy. Można powiedzieć, że jego podstawą jest wygodny fotel obrotowy, dzięki któremu nie odczujemy zmęczenia nawet po długiej sesji przy komputerze. To i inne mniejsze niuanse mogą mieć kolosalny wpływ na efektywność naszych pracowników. A więc organizując nowe biuro, nie warto oszczędzać na jego wyposażeniu.
Tabliczki inwentaryzacyjne plomby do opisu ręcznego Avery Zweckform; 50 szt., 50 x 20mm, czerwone ramki, 2 pola na tekst /6925/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
51,85 zł
Cena netto: 42,15 zł
Tabliczki Inwentaryzacyjne No Peel Do Opisu Ręcznego AVERY ZWECKFORM 2018 Średnica 30 mm 80szt Żółte /6942/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
51,85 zł
Cena netto: 42,15 zł
Tabliczki Inwentaryzacyjne No Peel Do Opisu Ręcznego AVERY ZWECKFORM 2018 Średnica 20 mm 120szt Żółte /6941/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
51,85 zł
Cena netto: 42,15 zł
Tabliczki inspekcyjne No Peel 2019r. do opisu ręcznego Avery Zweckform; 120 szt., O20, niebieskie /6945/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
51,85 zł
Cena netto: 42,15 zł
Tabliczki Inwentaryzacyjne No Peel Do Opisu Ręcznego AVERY ZWECKFORM 2019 Średnica 30 mm 80szt Niebieskie /6946/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
51,85 zł
Cena netto: 42,15 zł
Taśma ostrzegawcza żółto - czarna 50x66m samoprzylepna Tesa Signal Universal /58133-00000-00/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
52,35 zł
Cena netto: 42,56 zł
Gąbka do tablic suchościeralnych NOBO /1905325/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
52,35 zł
Cena netto: 42,56 zł
Tabliczki inwentaryzacyjne plomby do opisu ręcznego Avery Zweckform; 50 szt., 50 x 20mm, czarne ramki, 2 pola na tekst /6923/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
52,47 zł
Cena netto: 42,66 zł
Pudło LEITZ CLICKSTORE na CD WOW fioletowe /60410062/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
52,49 zł
Cena netto: 42,67 zł
Bateria Litowa ENERGIZER ULTIMATE LITHIUM L91 AA 4szt /EN-262643/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
52,99 zł
Cena netto: 43,08 zł
Antyrama B2 plexa 500x700 mm DONAU /5622001PL-00/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
53,00 zł
Cena netto: 43,09 zł
Ramka na zdjęcia 40x50 MDF rustykalna MEMOBE /RZ54MDF/RU/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
53,45 zł
Cena netto: 43,46 zł
Ramka na zdjęcia 40x50 MDF czarna MEMOBE /RZ54MDF/C/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
53,45 zł
Cena netto: 43,46 zł
Wyposażenie stanowiska pracy – fotele biurowe oraz akcesoria na biurko
Nasza wydajność w trakcie pracy zależy od wielu czynników. Kilka z nich np. stopień wypoczęcia oraz poziom energii zależy tylko i wyłącznie od nas, jest natomiast kilka rzeczy, na które wpływ ma ergonomia miejsca pracy. Najważniejszym elementem jest odpowiednio dobrany, wygodny fotel biurowy, w którym spędzenie kilku godzin w ciągu dnia nie będzie wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Dobrym pomysłem jest także dobranie odpowiedniego podnóżka oraz podstawki na monitor, które sprawią, że pozycja naszego ciała podczas pracy ulegnie znacznej poprawie. Każdy, kto spędza długi czas na pracy przed ekranem, z pewnością doceni specjalistyczne podkładki pod nadgarstek, które pozwolą na odpowiednie ułożenie ręki, co może zapobiec różnorodnym schorzeniom. Aby dopełnić wyglądowi naszego stanowiska, warto pomyśleć o wykorzystaniu podkładki na biurko w wybranym przez siebie kolorze. Taka mała zmiana może mieć duży wpływ na styl stanowiska, jednocześnie ochraniając biurko przed zabrudzeniami i uszkodzeniami.
Wyposażenie biura – akcesoria
Kompleksowe wyposażenie biura jest kluczowe dla jego prawidłowego funkcjonowania. Poza dużymi elementami, takimi jak podstawowe meble, warto pamiętać także o mniejszych rzeczach, które wpływają nie tylko na wygląd pomieszczeń, ale także na ich ostateczne funkcjonowanie. Małe akcesoria w wyposażeniu biura takie jak na przykład tablice, flipcharty, czy markery pomagają w prawidłowej organizacji pracy w biurze. Zapisywanie ważnych rzeczy na dużej powierzchni dostępnej dla każdego pracownika ułatwia komunikację w zespole. Kolorowe magnesy, oraz markery suchościeralne przyciągają wzrok nawet najbardziej zabieganych, zwracają uwagę na ważne zadania i komunikaty. Aby chronić podłogi przed agresywnymi kółkami foteli biurowych, warto zabezpieczyć je specjalnymi matami dopasowanymi kolorystycznie do całości.
Apteczka pierwszej pomocy do biura – wyposażenie apteczki
Apteczka pierwszej pomocy jest jednym z podstawowych elementów wyposażenia miejsca pracy. Szybkie i prawidłowe udzielenie pomocy poszkodowanemu pozwala zminimalizować ryzyko pogorszenia się stanu poszkodowanego. Odpowiednio wyposażona apteczka pierwszej pomocy dostępna w biurze powinna pozwolić na szybkie opatrzenie podstawowych skaleczeń i kontuzji oraz udzielenie pomocy osobie nieprzytomnej. Bardzo ważnym komponentem każdej apteczki, o którym często się zapomina, są rękawiczki lateksowe, które chronią zarówno osobę poszkodowaną jak i ratownika przed zakażeniem. Apteczka pierwszej pomocy powinna być usytuowana w miejscu widocznym i dostępnym dla wszystkich pracowników, tak aby w razie wypadku nie tracić czasu na jej odnalezienie.