Na wyposażenie biura składa się wszystko to, z czego korzystamy w pracy na co dzień. Dobrze dobrane pozwala na efektywną pracę, a nieprzemyślane może z kolei rozpraszać i irytować. Ważne jest, by w biurze znalazło się odpowiednie wyposażenie, które pomoże w organizacji pracy. Można powiedzieć, że jego podstawą jest wygodny fotel obrotowy, dzięki któremu nie odczujemy zmęczenia nawet po długiej sesji przy komputerze. To i inne mniejsze niuanse mogą mieć kolosalny wpływ na efektywność naszych pracowników. A więc organizując nowe biuro, nie warto oszczędzać na jego wyposażeniu.
Wózek transportowy czarny /1809693060/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
300,29 zł
Cena netto: 244,14 zł
Wózek transportowy czerwony /1809693180/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
300,29 zł
Cena netto: 244,14 zł
Zestaw SHERPA EXTENSION SET z 10 panelami A4 5811 22
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
304,39 zł
Cena netto: 247,47 zł
Krzesło BRAVO profil GTP tapicerka C-38 !problem u dostawcy z dostępnością tapicerki C!
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
309,95 zł
Cena netto: 251,99 zł
Krzesło BRAVO profil GTP tapicerka C-73 !problem u dostawcy z dostępnością tapicerki C!
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
309,95 zł
Cena netto: 251,99 zł
Tablica korkowa duża w drewnianej ramie, 200x100 cm /200X100/
Dostępność: mniej niż 3 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
Ramka magnetyczna samoprzylepna DURAFRAME A5 z uchylną przednią stroną op.10 szt czarna /488123/
- Magnetyczna ramka samoprzylepna
- Z uchylną przednią stroną ułatwiającą wymianę etykiety informacyjnej
- Zdobyła nagrodę Product iF design award 2011
- Została wyróżniona przez Industryverband jako Produkt roku 2010
- W opakowaniu znajduje się 10 sztuk
- Wielkość ramki jest w formacie A5
- Kolor: srebrny
- 4881 23
Dostępność: mniej niż 3 sztuki
Ramka magnetyczna samoprzylepna DURAFRAME A5 z uchylną przednią stroną op.10 szt czarna /488101/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
313,29 zł
Cena netto: 254,71 zł
Podstawa stołowa FUNCTION na 20 paneli A4 szara /568410/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
316,79 zł
Cena netto: 257,55 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna rama drewniana MEMOBOARDS 90x120 cm /tm129d/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
318,89 zł
Cena netto: 259,26 zł
Podnóżek ACCO Kensington Sole Mate PLUS /ACCO56146/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
323,95 zł
Cena netto: 263,37 zł
Tablica korkowa duża w drewnianej ramie, 150x120 cm
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
324,49 zł
Cena netto: 263,81 zł
Zestaw stołowy SHERPA STYLE TABLE 10 z 10 panelami A4 czarny /585501/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
327,39 zł
Cena netto: 266,17 zł
Mata pod krzesło LEVIATAN, na dywany, 120x90cm, prostokątna /009980/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
329,99 zł
Cena netto: 268,28 zł
Tablica magnetyczna suchościeralna rama aluminiowa120X90 cm OFFICE PRODUCTS /20063511-14/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
330,09 zł
Cena netto: 268,37 zł
Tablica kredowa-magnetyczna rama aluminiowa 90x60cm MEMOBE IDEA czarna /MITK090060.08.60.51/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
330,55 zł
Cena netto: 268,74 zł
Mata redukująca zmęczenie LEITZ ERGO COSY /53690089/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
333,05 zł
Cena netto: 270,77 zł
Wyposażenie stanowiska pracy – fotele biurowe oraz akcesoria na biurko
Nasza wydajność w trakcie pracy zależy od wielu czynników. Kilka z nich np. stopień wypoczęcia oraz poziom energii zależy tylko i wyłącznie od nas, jest natomiast kilka rzeczy, na które wpływ ma ergonomia miejsca pracy. Najważniejszym elementem jest odpowiednio dobrany, wygodny fotel biurowy, w którym spędzenie kilku godzin w ciągu dnia nie będzie wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Dobrym pomysłem jest także dobranie odpowiedniego podnóżka oraz podstawki na monitor, które sprawią, że pozycja naszego ciała podczas pracy ulegnie znacznej poprawie. Każdy, kto spędza długi czas na pracy przed ekranem, z pewnością doceni specjalistyczne podkładki pod nadgarstek, które pozwolą na odpowiednie ułożenie ręki, co może zapobiec różnorodnym schorzeniom. Aby dopełnić wyglądowi naszego stanowiska, warto pomyśleć o wykorzystaniu podkładki na biurko w wybranym przez siebie kolorze. Taka mała zmiana może mieć duży wpływ na styl stanowiska, jednocześnie ochraniając biurko przed zabrudzeniami i uszkodzeniami.
Wyposażenie biura – akcesoria
Kompleksowe wyposażenie biura jest kluczowe dla jego prawidłowego funkcjonowania. Poza dużymi elementami, takimi jak podstawowe meble, warto pamiętać także o mniejszych rzeczach, które wpływają nie tylko na wygląd pomieszczeń, ale także na ich ostateczne funkcjonowanie. Małe akcesoria w wyposażeniu biura takie jak na przykład tablice, flipcharty, czy markery pomagają w prawidłowej organizacji pracy w biurze. Zapisywanie ważnych rzeczy na dużej powierzchni dostępnej dla każdego pracownika ułatwia komunikację w zespole. Kolorowe magnesy, oraz markery suchościeralne przyciągają wzrok nawet najbardziej zabieganych, zwracają uwagę na ważne zadania i komunikaty. Aby chronić podłogi przed agresywnymi kółkami foteli biurowych, warto zabezpieczyć je specjalnymi matami dopasowanymi kolorystycznie do całości.
Apteczka pierwszej pomocy do biura – wyposażenie apteczki
Apteczka pierwszej pomocy jest jednym z podstawowych elementów wyposażenia miejsca pracy. Szybkie i prawidłowe udzielenie pomocy poszkodowanemu pozwala zminimalizować ryzyko pogorszenia się stanu poszkodowanego. Odpowiednio wyposażona apteczka pierwszej pomocy dostępna w biurze powinna pozwolić na szybkie opatrzenie podstawowych skaleczeń i kontuzji oraz udzielenie pomocy osobie nieprzytomnej. Bardzo ważnym komponentem każdej apteczki, o którym często się zapomina, są rękawiczki lateksowe, które chronią zarówno osobę poszkodowaną jak i ratownika przed zakażeniem. Apteczka pierwszej pomocy powinna być usytuowana w miejscu widocznym i dostępnym dla wszystkich pracowników, tak aby w razie wypadku nie tracić czasu na jej odnalezienie.