Etykiety w firmie to prosty sposób na przekazanie potrzebnych informacji w większej ilości. Za ich pomocą szybko zaadresujemy kilka przesyłek i oznaczymy ich zawartość. Pomogą nam także przy porządkach z kablami oraz przy archiwizacji dokumentów w segragatorach. Docenią je także wszyscy ci, którzy chcą w sposób trwały i trudny do usunięcia oznaczyć swoje produkty. Zwykle do nadrukowania zawartości na etykiety nie będzie potrzebne nic więcej oprócz laserowej drukarki. Prostota takiego rozwiązania spowodowała, że etykiety zagościły na stałe w wielu branżach.
575,75 zł
Cena netto: 468,09 zł
575,75 zł
Cena netto: 468,09 zł
575,75 zł
Cena netto: 468,09 zł
584,10 zł
Cena netto: 474,88 zł
604,59 zł
Cena netto: 491,54 zł
643,95 zł
Cena netto: 523,54 zł
729,85 zł
Cena netto: 593,37 zł
859,95 zł
Cena netto: 699,15 zł
Trwałe etykiety do zadań specjalnych
W wielu dziedzinach potrzebne są trwałe oznaczenia, które nie zetrą się z czasem i których ciężko będzie się pozbyć. Do takich zadań świetnie nadadzą się etykiety zabezpieczające. Dzięki ich właściwościom zabezpieczymy ważne informacje, takie jak kody seryjne i ostrzeżenia. Dodatkowo mogą posłużyć jako plomby serwisowe w urządzeniach elektrycznych. Materiał wykonania i mocny klej sprawiają, że bardzo ciężko się ich pozbyć i są odporne nawet na zmywanie rozpuszczalnikiem.
Łatwe adresowanie z pomocą etykiet adresowych
Dzięki dedykowanym etykietom adresowym pozbywamy się problemu ręcznego adresowania listów i paczek. Są łatwe do nadrukowania, dzięki czemu unikniemy pomyłki i nasza przesyłka z pewnością trafi do właściwego adresata. Dodatkowo dzięki szablonom możemy zawrzeć na nich logo naszej firmy, dzięki czemu całość będzie wyglądała bardzo schludnie. Naklejki adresowe będą szczególnie przydatne przy stałej korespondencji z danym adresatem.
Etykiety i porządek w biurze
Przy organizowaniu pracy niezwykle ważny jest porządek – zarówno w dokumentach, jak i w biurowym sprzęcie. Dzięki etykietom do archiwizacji i organizowania możemy skutecznie o niego zadbać. Etykiety pozwolą na uporządkowanie nawet najbardziej niepoukładanego archiwum. Dzięki nim oznaczymy nasze segregatory i kartony archiwizacyjne datami, nazwami firm lub po prostu nadając im tematy. To pozwoli na poukładanie ich w firmowym archiwum według właściwego porządku. Z kolei w samym biurze oznaczyć za pomocą etykiet możemy aktualne teczki lub pliki dokumentów. Dodatkowo zadbamy o oznaczenie kabli, uniemożliwiając popełnienie nieprzyjemnej pomyłki podczas spotkania biznesowego lub szkolenia.