Etykiety w firmie to prosty sposób na przekazanie potrzebnych informacji w większej ilości. Za ich pomocą szybko zaadresujemy kilka przesyłek i oznaczymy ich zawartość. Pomogą nam także przy porządkach z kablami oraz przy archiwizacji dokumentów w segragatorach. Docenią je także wszyscy ci, którzy chcą w sposób trwały i trudny do usunięcia oznaczyć swoje produkty. Zwykle do nadrukowania zawartości na etykiety nie będzie potrzebne nic więcej oprócz laserowej drukarki. Prostota takiego rozwiązania spowodowała, że etykiety zagościły na stałe w wielu branżach.
Etykiety znamionowe srebrne Avery Zweckform; A4, 100 ark./op., 63,5 x 29,6 mm, poliestrowe /L6011-100/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
604,59 zł
Cena netto: 491,54 zł
Fotel OFFICE PRODUCTS SANTORINI czarny 1szt. /23023451-05/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
643,95 zł
Cena netto: 523,54 zł
Wizytówki QuickClean do personalizacji; 85 x 54 mm, 5000 szt., 200 g, matowe, białe, Avery Zweckform /C32011-500/
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
859,95 zł
Cena netto: 699,15 zł
Trwałe etykiety do zadań specjalnych
W wielu dziedzinach potrzebne są trwałe oznaczenia, które nie zetrą się z czasem i których ciężko będzie się pozbyć. Do takich zadań świetnie nadadzą się etykiety zabezpieczające. Dzięki ich właściwościom zabezpieczymy ważne informacje, takie jak kody seryjne i ostrzeżenia. Dodatkowo mogą posłużyć jako plomby serwisowe w urządzeniach elektrycznych. Materiał wykonania i mocny klej sprawiają, że bardzo ciężko się ich pozbyć i są odporne nawet na zmywanie rozpuszczalnikiem.
Łatwe adresowanie z pomocą etykiet adresowych
Dzięki dedykowanym etykietom adresowym pozbywamy się problemu ręcznego adresowania listów i paczek. Są łatwe do nadrukowania, dzięki czemu unikniemy pomyłki i nasza przesyłka z pewnością trafi do właściwego adresata. Dodatkowo dzięki szablonom możemy zawrzeć na nich logo naszej firmy, dzięki czemu całość będzie wyglądała bardzo schludnie. Naklejki adresowe będą szczególnie przydatne przy stałej korespondencji z danym adresatem.
Etykiety i porządek w biurze
Przy organizowaniu pracy niezwykle ważny jest porządek – zarówno w dokumentach, jak i w biurowym sprzęcie. Dzięki etykietom do archiwizacji i organizowania możemy skutecznie o niego zadbać. Etykiety pozwolą na uporządkowanie nawet najbardziej niepoukładanego archiwum. Dzięki nim oznaczymy nasze segregatory i kartony archiwizacyjne datami, nazwami firm lub po prostu nadając im tematy. To pozwoli na poukładanie ich w firmowym archiwum według właściwego porządku. Z kolei w samym biurze oznaczyć za pomocą etykiet możemy aktualne teczki lub pliki dokumentów. Dodatkowo zadbamy o oznaczenie kabli, uniemożliwiając popełnienie nieprzyjemnej pomyłki podczas spotkania biznesowego lub szkolenia.