Aby skutecznie zorganizować pracę przy biurku, warto sięgnąć po pomoc w postaci rozmaitych akcesoriów biurowych. To dzięki nim zadbamy o porządek na biurku. W końcu nie ma nic bardziej rozpraszającego niż leżące w nieładzie artykuły piśmiennicze, wydrukowane dokumenty, czy też po prostu nadające się do wyrzucenia śmieci. To tutaj znajdziesz pomocne w pracy zszywacze, klipsy biurowe, taśmy klejące i kleje. Dla niektórych przydatne również mogą okazać się kasetki na pieniądze, a przy pracy z dużą ilością dokumentów – kosze na śmieci.
Pojemnik na długopisy CEPPro Gloss, polistyren, różowy
- pojemnik na długopisy, wykonany z odpornego na pęknięcia i odkształcenia polistyrenu w 100% recyklowanego
- dwie przegrody pozwalają na odseparowanie przyborów
- nowoczesny design
- pojemność: 32 długopisy
- kolor różowy (Pretty Pink)
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
20,43 zł
Cena netto: 16,61 zł
Pojemnik na długopisy CEPPro Gloss, polistyren, niebieski
- pojemnik na długopisy,
- wykonany z odpornego na pęknięcia i odkształcenia polistyrenu w 100% recyklowanego
- dwie przegrody pozwalają na odseparowanie przyborów
- nowoczesny design
- pojemność: 32 długopisy
- kolor niebieski (Ocean Blue)
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
22,07 zł
Cena netto: 17,94 zł
Kosz na śmieci CEPPro Gloss, polistyren, niebieski
- kosz na śmieci, wykonany z odpornego na pęknięcia i odkształcenia polistyrenu w 100% recyklowanego
- dwie ergonomiczne rączki
- zaokrąglone górne krawędzie ułatwiają opróżnianie kosza
- stylowy design z połączenie kontrastujących materiałów - błyszczący i matowy
- pojemność: 14l
- rozmiar: 305x290mm
- wysokość: 334mm
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
33,55 zł
Cena netto: 27,28 zł
Kosz na śmieci CEPPro Gloss, polistyren, różowy
- kosz na śmieci, wykonany z odpornego na pęknięcia i odkształcenia polistyrenu w 100% recyklowanego
- dwie ergonomiczne rączki
- zaokrąglone górne krawędzie ułatwiają opróżnianie kosza
- stylowy design z połączenie kontrastujących materiałów - błyszczący i matowy
- pojemność: 14l
- rozmiar: 305x290mm
- wysokość: 334mm
- kolor różowy (Pretty Pink)
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
33,55 zł
Cena netto: 27,28 zł
Przybornik na biurko CEPPro Gloss, polistyren, niebieski
- przybornik na biurko
- wykonany z odpornego na pęknięcia i odkształcenia polistyrenu w 100% recyklowanego
- niska przednia ścianka podnosi poziom komfortu w codziennym korzystaniu z przybornika wyposażonego w 8 przedziałów
- zabezpieczenie przed poślizgiem i uszkodzeniem powierzchni
- nowoczesny design
- wymiary: 143x158x93mm
- kolor niebieski (Ocean Blue)
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
59,20 zł
Cena netto: 48,13 zł
Przybornik na biurko CEPPro Gloss, polistyren, różowy
- przybornik na biurko, wykonany z odpornego na pęknięcia i odkształcenia polistyrenu w 100% recyklowanego
- niska przednia ścianka podnosi poziom komfortu w codziennym korzystaniu z przybornika wyposażonego w 8 przedziałów:
- nowoczesny design
- wymiary: 143x158x93mm
- kolor różowy (Pretty Pink)
Dostępność: towar na zamówienie - 5 dni
66,90 zł
Cena netto: 54,39 zł
Niezbędne akcesoria biurowe dla ucznia
Szkoła potrafi być niezwykle wymagająca jeśli chodzi o sprzęt biurowy. Gdy w szkole średniej i na studiach możemy zwykle ograniczyć się do kilku rzeczy, tak niestety w szkole podstawowej potrzebnych akcesoriów biurowych będzie więcej. Będą to m.in. kleje i taśmy klejące, nożyczki, czy też temperówki. Przydatne do organizacji notatek okazać się mogą zszywacze i dziurkacze wraz z klipsami biurowymi. Wszystko po to, by zdobywanie bezcennej wiedzy było jak najbardziej efektywne.
Akcesoria biurowe dla firmy
W pracy biurowej najważniejsza jest dobra organizacja i porządek. Pozwolą one na utrzymanie wysokiej efektywności przy każdym zadaniu. Dlatego warto mieć sprawdzone akcesoria biurowe dobrej jakości zawsze pod ręką. Jeśli korzystamy z segregatorów, to nieodzownym elementem wyposażenia będzie dziurkacz. Z kolei z pomocą zszywacza zepniemy razem nierozłączne dokumenty, takie jak np. paragon z fakturą. Do późniejszego odpięcia zszywki przyda się rozszywacz, a jeśli chcemy podpiąć coś tymczasowo, to zaopatrzmy się w spinacze biurowe.
Organizacja papieru z pomocą akcesoriów biurowych
Nikt nie lubi plątających się po biurku papierków. Tych całkowicie zbędnych pozbędziemy się w szybki sposób, wykorzystując do tego biurowy kosz na śmieci. Gdy już zostaną te niezbędne, to część z nich warto przypiąć do tablicy korkowej za pomocą szpilek. Kolejnych kilka można z pewnością połączyć tematycznie za pomocą spinacza biurowego, a jeśli plik spinanych dokumentów jest za gruby, skorzystajmy z klipsów biurowych. Jeśli na naszym biurku przewijają się następujące po sobie strony jednego dokumentu, to zepnijmy je na stałe zszywaczem. Takie gotowe pliki dokumentów możemy włożyć do szuflady na dokumenty, zostawiając tym samym pusty i uporządkowany blat biurka, który zachęci do dalszej pracy.